Re: program do prenoszenia katalogów

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 13:59:00 MET

** Cyklista wrote:

> Uważasz, że nie mają?

Uważam, że nie.

> Jak przenosisz katalog z zainstalowanym programem wraz z
> podkatalogami? Np folder "program files"?

Dlatego prosiłem abyś sprecyzował, nie chodzi Ci o przenoszenie
katalogów, tylko o przenoszenie programów, umówmy się, że nie każdy
katalog zawiera program.

Rozumiem, że chcesz przenieść "C:\Program Files\" na np. "E:\Program
Files\"? Nie jest to specjalnie dobry pomysł. Nie wszystkie programy to
zniosą (szczególnie te źle napisane, które na sztywno odnoszą się do
"C:\Program Files\" i np. uparcie chcą się tam instalować.

Program co przenosi i wyszukuje wszelkie odwołania w rejestrze to zdaje
się Partition Magic tak umiało, ale to nie zadziała Ci z każdym
programem. Więc jak dla mnie to kiepski pomysł przenosić ten katalog.

Windows to nie Unix gdzie nie byłoby z tym problemu żadnego.