menedżer zadań nagle przestał się uruchamiać!

Autor: Mariusz <mariusz610_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 12:35:52 MET

Witam
Na moim kompie dziś przestał się uruchamiać menedżer zadań przy próbie
uruchomienia wyświetla się komunikat że został on wyłączony przez
administratora mimo, że nic takiego nie robiłem. Podejrzewałem jakiś wirus,
bo dziwnym zbiegiem również od dzisiaj uruchamia się co jakiś czas jakaś
anglojęzyczna strona www na cały ekran tak że nie można jej inaczej wyłączyć
jak tylko skrótem alt F4. Przeskanowałem więc komputer ale nic podejrzanego
mój avast nie wykrył po za jakimiś reklamiarzami które przeniosłem do
kwarantanny.
Może macie jakiś pomysł jak można go włączyć, byłbym wdzięczny
pozdro.