Aktywacja win xp he, dosc pilne

Autor: arecki <arecki1338_at_wp.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 11:51:53 MET

Jest maly problem. Mam orginalny windows xp home edit. dzisiaj postanowilem
zrobic format i zainstalowac system od nowa. jakie bylo moje zdziwienie,
kiedy pojawil sie komunikat, ze nie mozna aktywowac systemu, bo niby
przekroczono jakas ilosc dopuszczalnych aktywacji. Zaznaczam, ze w
komputerze nic nie bylo zmieniane, system byl instalowany na laptopie wiec
nawet nie ma za bardzo mozliwosc zmiany sprzetu. Co zrobic w tej sytuacji,
poratujcie, bo jestem bez komputera.