Re: przenoszenie C:\Inetpub na inny dysk

Autor: Tomasz Onyszko <T.onyszko_nomielonka__at_w2k.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 23:22:36 MET

RAM wrote:
> Dzień dobry,
> Mam takie uprzejme pytanie: w jaki sposób można przenieść katalog C:\Inetpub
> na inny dysk. Wiem że można to zrobić, bo kiedyś chyba ktoś z Microsoftu mi
> poradził, ale nie pamiętam jak. Czy moglibyście mi pomóc?
> Bardzo dziękuję.

Zalozyc na innym dysku folder o odpowiedniej nazwie,nadac mu uprawnienia
odpowiednie pozwalajace na odczyt zawartosci przez uzytkownikow na
prawach ktorych dziala strona WWW, potem wejsc we wlasciwosci witryny i
wskazac ten nowy folder jako root directory.

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl/ - (PL)