Re: Jak "skillować" nieposłuszny proces w XP?

Autor: Raff <abujoczek_at_nospam.gdynia.multicon.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 22:31:19 MET

Użytkownik "Piotr Kąkol" <xnxby.c@rcs.cy> napisał w wiadomości
news:1bu075oywvqaz$.dlg@diesello.com...

> Jaki jest komunikat gdy próbujesz zabić proces? A nie próbujesz przypadkiem
> zabić jako zwykły user proces uruchomiony z uprawnieniami administratora?

W TM nie ma żadnego komunikatu. W proces explorer też ie ma, z poziomu linii
komend - taskkill - po kilku chwilach jest komunikat, że ok, ale w TM nadal jest
a komputer muli jak mulił... Co do uprawnień... Loguję się na konto z
uprawnieniami admina, na takim też instalowałem firefoxa 2.0, bo to o niego
chodzi, chyba powinno być ok w tym względzie.
Pozdrawiam
Raff