Re: Wczytywanie "ciagu znakow" w plikach wsadowych

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 03:00:04 MET

in news:1162239681.446648.139520@f16g2000cwb.googlegroups.com ,
*rausiu@op.pl* wrote:
> Witam!
> Musze napisac plik wsadowy, ktory w swych mozliwosciach bedzie posiadal
> opcje "wyszukania pewnego pliku". Cala operacja musi odbywac sie w
> czasie trwania programu(za pomoca "menu"), wiec podawanie zmiennej przy
> uruchamianiu pliku kompletnie odpada (plik.bat %1 ipt. itd.).
> Jaka istnieje mozliwosc podawania zmiennej przez uzytkownika w czasie
> trwania programu?
[...]

1. Słyszałem, że można skorzystać z copy con: ...
tylko wprowadzany ciąg musi się wtedy kończyć na ctrl-Z
przykład: http://groups.google.pl/groups?q=ctrl-z%20stepniak
2. Możesz zapętlić choice przez cały alfabet (mało realne)
3. Użyć strings.com polecenie (bardzo) zewnętrzne, (nie ćwiczyłem)

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)