Win2k3 nagle nie widzi liter napedow CD

Autor: Firk <firkraag07WYTNIJTO_at_tlen.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 22:44:18 MET

Witam

Mniej więcej rok temu zainstalowałem win2k3 - przerobiłem "na desktop" i
wszystko do tej pory działało ok.
Jakieś 2 dni temu nagle zorientowałem się, że nie mam dostępu do napędów CD i
DVD. Po prostu "wcięło" odpowiednie litery. W BIOSie napędy są widoczne. Poza
tym mam na komputerze zainstalowane 2 systemy, Win98SE i właśnie Win2k3. Pod 98
napędy są widoczne normalnie.

Teraz co próbowałem na win2k3:
Wszedłem do menagera urządzeń i widzę, że pojawiły się trójkąty ostrzegawcze
przy nazwach napędów. Odinstalowałem więc sterowniki, zrestartowałem kompa. W
menagerze urządzeń CD-ROM i DVD są już bez trójkątów ostrzegawczych, ale nadal
nie mam przydzielonych liter i do tych napędów nie mogę sie odnieść.

Kiedy w Menagerze urządzeń wybieram prawym przyciskiem myszy właściwości, tam
gdzie jest "stan urządzenia" i widzę komunikat - urządzenie działa poprawnie.
Kiedy wybieram zakładkę "Woluminy" i opcję wypełnij, dostaję komunikat - Nie
można odnaleźć informacji o woluminie dla tego dysku.

OCB? A i dodam jeszcze, że ostatni update systemu przy użyciu strony Microsoftu
robiłem właśnie jakieś 2 dni temu. Nie jestem jednak w 100% pewien i czy to ma
jakiś związek.

Będę wdzięczny za jakieś wskazówki i informacje.

--
Firk