Re: Nie mogę wyłączyć procesu - firefox.exe...

Autor: fijaksoft <fijaksoft_at_bez_tego_o2.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 09:12:29 MET

Raff napisał(a):
> Witam,
> Zainstalowałem Firefoxa 2.0 PL, i mam problem, po wyłączeniu go nie
> usuwa się z procesów, zajmuje w dodatku ponad 80% procka. Próbowałem go
> "skillować" w task man., i innych wynalazkach, z komendy taskkill też.
> Co ciekawe w po wykonaniu tej komendy było info, że proces został
> zamknięty, ale on tam cały czas jest, a komp ledwo dyszy. Pomaga tylko
> restart. I moj epytanie: Jak wymusić zamknięcie procesu w takiej
> sytuacji? Będe wdzięczny za pomoc.
> Pozdrawiam
> Raff
jest takie narzedzie commandlinowe jak taskkill (xp) ale nie jestem
przekonany czy ci pomoze, czasami po porstu nie potrafi zabic procesu i
tyle. mozesz ew. ustawic priorytet tego procesu na najnizszy to nie
zauwzysz ze ten proces w ogol eistnieje.

Jesli chodzi o rozwiazanie problemu to odisntaluj wszystkie wtyczki,
pluginy itp, moze cos ci miesza, bo u mnie ff2 dziala bez zarzutu.