Re: Wyciek pamięci podczas kasowania wątku

Autor: Matuzalem <codemaster__at_op.pl>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 14:03:15 MET DST

Rysiu napisał(a):
> Witam
>
> Niejaki Herbert Schildt w "C++ sztuka programowania" pisze, że w
> przypadku kompilatora MS Visual C++ nie należy uzywac
> CreateThread()/ExitThread(), gdyz "mogą powodować wycieki pamięci".
> Zamiast tego zaleca stosowanie _beginthreadex()/_endthreadex().
>
> pozdr
> Ryszard

Ciekawe bo _beginthreadex()/_endthreadex().i tak po skompilowaniu
odwołują się do CreateThread()/ExitThread(), ale możliwe, że za
wyciek pamięci odpowiada kompilator, ale napewno nie MS Visual Studio
(mam na myśli wszystkie > 6.0, a już o 8.0 nie wspominam). Dziwne
stwierdzenie, że należy używać _beginthreadex()/_endthreadex() na
jakiej podstawie tak twierdzi, tym bardziej - jak już pisałem - że
one i tak odwołują się bezpośrednio do
CreateThread()/ExitThread()...?

Pozdrawiam