Re: Windows 2000 Prof. sie sypie

Autor: MB <mirbi2_bezspamu_at_op.pl>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 07:28:43 MET DST

"Paweł" <brop@wp.pl> wrote in message
news:ehtl2k$91t$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> W dosc leciwym jak na obecne czasy komputerze (PIII 633MHz, 192 MB RAM,
> plyta z VIA, HDD Samsung 40 GB, Nvidia Vantra LT) zainstalowalem sobie W2k
> myslac, ze bedzie bardziej stabilnie pracowal niz W98SE. Jakiez bylo moje
> zdziwienie gdy sie okazalo, ze jest zupelnie odwrotnie ;-) Ale do
> rzeczy.....
> Swieza instalka W2kna NTFS i system co jakis czas wita mnie na
Zdecydowanie RAM.
Kilka razy juz spotkałem kompy. na ktorych Win98 pracował poprawnie
(na tyle na ile Win98 pracuje poprawnie) a instalacja W2000 padała
właśnie z powodu
a) pamięci
b) przetaktowania (ktore tez pod Win98 "hulało jak trzeba")

W2000 to system nieodporny (a raczej zabezpieczający użytkownika przed..)
na niepoprawne działanie sprzętu.