Problem z General Host Process

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 23:22:47 MET DST

Witam!

Używam Neostrady. Wcześniej używałem modemu analogowego. I zawsze
występował jeden problem - po kilkunastu minutach spędzonych w
internecie wyskakuje mi komunikat "Wystąpił problem z aplikacją General
Host Process for Win32 Services i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy
za kłopoty". W parę kolejnych minut po tym styl Windowsa zmienia się na
kilka sekund na "Klasyczny Windows" (stary, szary pasek zadań, okna
itp.) po czym wszytsko wraca do normy (niektóre okna maja jeszcze potem
belke tytułową w stylu stosowanym w konsoli Windows, a nie takim, jaki
jest charakterystyczny dla interfejsu Luna). Do normy wraca wszystko,
poza tym, że nie mam już wtedy połączenia z internetem i nawet
rozłączenie się i ponowne nawiązanie połączenia nic nie daje. Trzeba
restartowac Windows.

Co mogę zrobić? Pracownik infolinii Neostrady powiedział mi, że
potrzebuję jakiejś poprawki do Windows. Problem w tym, ze instaluję
wszystko, co komputer znajduje mi sam na Windows Update, więc sądzę, że
system jest w 100% aktualny (chyba, że nie jest to jakaś poprawka
krytyczna, bo chyba tylko takie się ściągają same), nie mam też wirusów,
spyware'ów itp.

Z góry dziękuję za pomoc. I jeżeli jest to NTG - przepraszam. W każdym
razie grupa od Neostrady raczej nie jest odpowiednia, bo na modemie
analogowym działo mi się to samo, a pracownik infolinii uparcie sugeruje
aktualizacje Windows.

PS. System to Win XP Home SP2