Sesja w URL IIS Windows2003

Autor: Barton <x_at_x.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 17:51:37 MET DST

Witam.
Może to nie do końca ta grupa ale tutaj chyba większość
spotkała sie z konfiguracją serwera IIS z PHP.

Mam taki problem.
Zawsze korzystałem z serwerów przez kogoś już skonfigurowanych
a na swoim localhost nigdy mi to nie przeszkadzało.

Teraz mam za zadanie postawić serwer www z obsługa PHP i MySQL
na Windowsie 2003 Ent. Ed. Chociaż do obsługi sesji włączyłem
w php.ini cookie to i tak w URL dopisuje sie sesja.
Już cały dzień siedzę nad konfiguracja php.ini ale to nic nie pomaga.
Czy ktoś może mi doradzić co powinienem zrobić aby sesja zapisywała
sie w cookie?

Czy chodzi o jakieś uprawnienia?
Nie mam pojęcia.

Tutaj link do mojego php.ini:
www.kidslab.pl/phpinfo.html

Pozdrawiam
Barton

P.S.
Sprawdziłem pod firefoxem2.0 i sesja jednak ładuje sie do cookie
ale w url'u ciagle jest dopieta i o dziwo obcieta o połowe.
Pierwsze wejście jest ok cała sesja ale gdy przechodzi np z index.php do main.php
to obcina sesje. Tego to juz w ogóle nie kumam.
Zamiast sesid=2jk3h4gv52jk3hv52k3j4h23jh4 do url'a dopina sie
sesid=2jk3h4gv52j chociaż ta pełna sesja siedzi w cookie.

Dziwne to wszystko.