Re: jak zabezpieczyc porty?

Autor: Kajetan <kajetan_at_no.mail.gov.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 00:59:43 MET DST

Użytkownik "SCHAUer" <fshutDELETE@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ehnqjm$it5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> na kompie mam postawiony system: win xp home pl
> firewall: norton (byl w pakiecie)

Odinstaluj, to dramatyczna pomylka.

> status moich prawie wszyskich portow to: stealth, tzn. ze sa w miare
> bezpieczne

Po czym wnosisz? Co to za status "stealth"? Port moze byc open albo close,
nie moze byc "troche open".

> dwa porty mam ustawione jako "open" tzn. ze sa potencjalnie latwym celem.

Jakie to porty? Domyslnie windows nasluchuje na kilkunastu portach tcp i udp
i nie ma w tym nic nadzwyczajnego, pytanie czy to sa wlasnie takie porty czy
moze ktos przerzuca przez ciebie tysiace spamow na godzine bo masz otwarte
25/tcp.

> W jaki sposob moge zamknac konkretne porty?

Wylaczyc uslugi ktore uzywaja tych portow.