Re: Windows XP nie otwiera sie

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 21:24:47 MET DST

Uzytkownik "schodek1" <schodnicki@gmail.com> napisal w wiadomosci
news:1161886114.870946.236270@i3g2000cwc.googlegroups.com...

> PROBLEM
>
> Ma problem z windowsem XP.
>
> Przy otwieraniu nie pokazuje pola do wpisania hasla.
> tylko fikusna ikonka win XP
>
> Przed ostatnim zamknieciem windowsa pokazaly sie rozszerzenia
> wszedzie gdzie bylo widac z napisem .ink system nie laczyl
> plików z programami .Mysle ze jest to wina przypisaniu wszystkim
> plika rozszerzenia .ink
>
> CO ROBILEM (by naprawic)
>
> - tryb awaryjny niedziana
>
> - dalem plyte z win XP udalo mi sie zalogowac do windowsa ale nie
> [...]

Niezupelnie, spod Konsoli logujesz sie na wbudowane haslo administratora, a
ono domyslnie ma puste haslo.

Zaloguj sie w trybie awaryjnym z wierszem polecen i przywróc system do stanu
sprzed awarii - tu lezy opis:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;304449&Product=winxp .
Jesli takze i ten rodzaj trybu awaryjnego nie zadziala, to najpierw przywróc
stary plik rejestru SOFTWARE zgodnie z tym opisem:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;306084 . Jesli zas masz
w ogóle wylaczona usluge Przywracania Systemu (prawda, ze jej nie
wylaczales? ;-)), to pozostaje Ci odszukac na dysku mozliwie najswiezsza
kopie rejestru i przywrócic ja, liczac sie z utrata pózniej wprowadzonych
ustawien. Ewentualnie - najpierw uruchom system ze starym rejestrem, potem
zaladuj uszkodzony plik SOFTWARE do regedit jako nowa galaz, wyedytuj ja
naprawiajac uszkodzone powiazania w kluczu Classes, zwolnij ja i podmien
ponownie. Edycje rejestru mozna tez przeprowadzic spod innego systemu XP
albo np. tym wdziecznym narzedziem: Ultimate Boot CD for Windows
http://www.ubcd4win.com/ .

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadajac zmien px na pl/