Re: Jak wylaczyc z pasku zadan alerty zabezpieczen

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 18:04:31 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Uzasadnij.
>
> PS. Mam po uszy nieświadomych spamerów w całym Internecie.
> W ciągu ostatnich kilku dni wyciąłem na przykład kilka
> InternetDSLi i pul Neostrady na serwerach pocztowych...

Recznie? To strasznie zapracowane musza byc te serwery, skoro reczne
wycinanie paru adresow rozwiazuje problem :)

Nie lepiej stosowac jakies listy RBL, dzieki ktorym odrzucimy maile z
"dynamicznych" IP (rowniez: wysylajacych spam, wirusy, itp.), albo po
prostu dodamy punktacje takim mailom?
A punkty za inne charakterystyki maila zdecyduja, czy to spam, czy nie.

--
Tomasz Chmielewski