Re: porada ksiazka windows server 2003

Autor: Kajetan <kajetan_at_no.reply.addres>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 17:51:19 MET DST

Użytkownik "pucio" <x@x.pl> napisał w wiadomości
news:ehfol9$lr2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jak w temacie, co mozecie polecic godnego dla kompletnego zrozumienia
> dzialania systemu i integracji jego poszczegolnych mezchanizmow ? Dla
> polecajacych ewentualne ksiazki mowie, ze mam juz za soba jego podstawowa
> znajomosc ale ciagle czuje, ze brak mi jeszcze wielu podstawowych rzeczy.
> Ze wzgledu na wykonywana prace mam kontakt z pracowniami szkolnymi
> stojacymi na sbs 2003 wiec nie jest mi to calkiem obce i nie szukam czegos
> w rodzaju abc sbsa czy windows server 2003 for dummies ;)

Resource Kit dla Win 2003 Server, przy czym niekoniecznie wszystkie tytuly,
poszukaj watku na temat RK ktory napisalem jakis miesiac temu w odpowiedzi
na pytanie z czego sie uczyc do egzaminow. Druga rzecz to Technet, jest
fajniejszy
bo za darmo :) Poszukaj np. ADOG (Active Directory Operations Guide),
zarowno
dla Win 2000 jak 2003.