Re: Nazwa usera - czy występuje jako zmienna?

Autor: Marsjanin <08.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 11:16:59 MET DST

  Rok 2006 - październik. Dokładnie to niedziela, 22-go. Nieco po 0-ej.
  Nagle zza rogu Sławomir Stępniak wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Ale twardziel :o, a nie możesz mieć Mirandy?

Temat - rzeka. Miałem, i to dość długo! W końcu zdecydowałem sie na
Psi-Pedrito. Właśnie nie twardziel... Byłem twardy, bo nie raz mi
Miranda komunikatami wysypała Windę. O innych przypadkach nie
wspomnę...

> Aha :) a może zrób psi.bat, a w nim:
> set PSIDATADIR=.
> psi.exe
> Umieść na tym penie i uruchamiaj nim program Psi

No ba! Zaraz sprawdzę (piszę z innego systemu) - ale nie wiedziałem,
że Psi taką zmienną potrafi sobie rozpoznać i z niej skorzystać...

> Da się?
> da się, ale w związku z powyższym chyba nieaktualne :)

Po za tym trzeba się męczyć z "wiszącym" okienkiem DOS, a tak nie
trzeba. :-D Dzięki!

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  WWW :  marsjanin.tk
  Nowy toner to czarny proszek. Używany - to czarne literki wtopione w papier.