Re: opozniony start programu za pomoca skryptu .bat

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 22:30:38 MET DST

Dnia 2006-10-20, *Michal Kawecki* napisał(a):
> Użytkownik "Marsjanin" <08.2006.usenet@marsjanin.tk> napisał w wiadomości

> A nie jest tak, że pojawi się wtedy okienko "zjadające" cały czas procesora
> przez te 5 minut?

Tu -> http://www.robvanderwoude.com/wait.html jest bardzo ciekawy - w
sensie sprytny :) bo uzyskany programem kompletnie do tego nie
przewidzianym a za to obecnym w każdym systemie sposób na uzyskanie dość
dokładnie (dokładnie?) określonej zwłoki.
A ja się jeszcze tylko pochwalę ;), że do tego celu używam "wygrzebany" z
jakiegoś resource kita programiku sleep.exe

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]