Proszę o pomoc jak to zrobić (winXP-> klient FTP)

Autor: zeus <s.zapasnik_at_cbk.poznan.pl>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 10:34:20 MET DST

A więc od początku. Napisałem sobie program który miał się łączyć przez
konsolowego klienta FTP. Niestety okazało się to niemożliwe bo nie
przyjmuje komendy "PASSIVE". Mam WS_FTP ale niewiem jak dobrać się do
niego aby działał z linii poleceń. Jeśli to nie możliwe może być jakiś
inny klient FTP który przyjmie tą komendę i działa z linii poleceń.

Pozdrawiam
S.Z.