Re: outlook express - nienormalny wydruk

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 17:14:59 MET DST

In news:49a3.00000083.4535fbe1@newsgate.onet.pl,
*Krzysiek* <aggaz30@poczta.onet.pl> typed:
> czy ktoś wie co trzeba przestawić w outlooku, żeby maile drukowały sie
> normalną czcionką a nie wielkimi kulfonami jak u mnie w tej chwili
>
> na ekranie jest wszystko bez zarzutu, a na wydruku takie jaja

Ustawienie wydruku w OE ustawiamy za pomocą IE / menu Plik.
http://groups.google.pl/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/browse_thread/thread/9d02678aafee05fb/66e3b73230632c17?lnk=st&q=outlook%2Cgrupy+%2Cwielkosc+czcionki&rnum=4#66e3b73230632c17

http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.win9x/browse_thread/thread/5d3cb19af347bb05/76be1ad1f4a67730?lnk=st&q=Grubosc+czcionki+w+outlook+express&rnum=1#76be1ad1f4a67730

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy