Re: Jak to zrobić?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 22:28:10 MET DST

Dnia 2006-10-16, *Piotr Krzyżański* napisał(a):

> Użytkownik "goomish" <gum12-bez.tego@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Hmmm - jeśli coś na F miałbym polecić to format c:\ ;-P

O nie, nie... Następny format planowo jest przewidziany dopiero na
przywitanie Visty. A to może nastąpić nieprędko bo najpierw muszę
zainwestować w tik... znaczy się w RAM i większy dysk :)) No i muszę mieć
pewność, że ruszy na niej i będzie bezproblemowo działać mój stareńki
Mustek i przede wszystkim Neostrada.

> Pod Operą wsjo w pariadkie :)

No wiem. Sam jestem zdziwiony bo zwykle jest na odwrót, i aż musiałem
sobie gest dorobić "Otwórz w operze" :).

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]