okienko dosa nie chce przejść w tryb pełnoekranowy - help !

Autor: EMPI <empi_at_pro.onet.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 20:07:38 MET DST

Hej !

Pół dnia straciłem i nie udało mi się rozwiązac problemu. Czemu w Win
2000 nie chce się okienko dosu wyświetlić w trybie pełnoekranowym ?
Odpalam cmd, klik na pasek tytułu, właściwości, wybieram "pełny ekran" ,
OK i nic się nie dzieje. znowu klik, właściwości a tam dalej tryb "Okno"
... Mam program clipperowski mający dane w formacie Mazovii a w trybie
okienkowym nie działają żadne programiki typu egapl umozliwiające pracę
w Mazovii. Jak zrobię skrót i w jego właściwościach ustawię "Pełny
ekran" to on pamięta to ustawienie, ale i tak otwiera się w okienku.
Próba przełączenia się ALT-Enter'em daje komunikat w stylu : "Urządzenie
nie może być zainicjowane w trybie pełnoekranowym" (czy coś w tym stylu).

Próbowałem już z ustawieniami konsoli w 80 na 25 linii i nic. W googlach
 czy w bazie wiedzy microsoftu znalazłem tylko jakieś problemy z
podlączaniem się do serwera przez Terminal Services, ale raz że u mnie
nie o to chodzi a dwa że konkretnego rozwiązania tam i tak nie znalazłem.

Czy ktoś wie o co może chodzić ?

EMPI
www.empimusic.z.pl