Re: modem nie jest rozpoznawany...

Autor: Konrad Urbański <urbanski_at_sol.put.poznan.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 19:32:35 MET DST

Kein wrote:

> Musi być przez USB ?
Z pewnych względów musi. Jedną z przyczyn jest fakt, że podłączane do
inetu moje kompy mają USB, a nie mają sieciówki.

> Szybkość jest limitowana po
> stronie routera czyli u dostawcy.
Cóż, tak zrozumiałem serwisanta, który mi zmieniał szybkość po zmianie
wysokości abonamentu.

Nie zmienia to faktu, że przedtem modem był widziany podczas startu PC,
a teraz nie i zabawa z rozłączaniem kabelków mnie trochę irytuje.

--
Konrad
Moja stroniczka: