Re: Jak to zrobić?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 19:06:12 MET DST

Dnia 2006-10-16, *Mirek* napisał(a):

> System to XP prof. ale informacji nie dostanę.
> Jeszcze raz:
> Jestem zalogowany jako użytkownik na prawach administratora.
> Oprócz mnie prawa administratora i możliwość podłączenia sie przez zdalny
> pulpit ma administrator sieci.
> I moje pytanie brzmi jak sie mam dowiedzieć jeśli mój administrator
> podłącza sie do mnie przez zdalny pulit?

No dobrze. To jeszcze raz. Siedzisz sobie przy komputerze (np. w biurze) i
nie jest to system z uruchomionym serwerem terminali ani nie jest to
"podrasowany", angielski XP z tą specjalną wersją termsrv.dll. I wtedy, w
zależności od tego do jakiej grupy użytkowników należy użytkownik
próbujący się podłączyć i ten pracujący lokalnie (i tego czy w ogóle jest
zalogowany) połączenie przez Pulpit zdalny albo w ogóle nie będzie możliwe
albo użytkownik lokalny zostanie wylogowany ->
http://support.microsoft.com/kb/280828.

P.S. Przy okazji, jeżeli można, małe (no dobrze... całkiem spore :) OT) -
ja mam coś namieszane w FF2RC2, czy strony support.microsoft.com w tej nie
wyświetlają się w całości w tej przeglądarce? Ucięło mi spory kawałek dołu
strony w zamian wyświetlając stopkę szerokości mniej więcej 1/4 wysokości
ekranu :)

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]