Edycja innego ntuser.dat w Windows XP

Autor: Pitras <piotret_at_wp.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 10:01:38 MET DST

Czesc

Mam problem z rejestrem. Próbowalem zmienic litery dysku w
rejestrach (MountedDevices) ale po restarcie windows sie nie laduje.
Niestety nie zrobilem kopii ntuser.dat i teraz mam reke w nocniku.
Mam pytanie jak wyedytowac inny plik ntuser.dat tak zeby przywrócic
poprzednie zapisy.
Znalazlem opis ze mozna to zrobic za pomoca "Zaladowania galezi
rejestru" ale rozumiem ze aby to zadzialalo musze skopiowac caly
profil z /dokuments and settings bladnego windowsa do tego, który mi
dziala (mam zainstalowane 2 systemy xp)
Czy jest jakis program, który sam przeskanuje wskazany plik
ntuser.dat i sam naprawi bledne zapisy ??

Pozdrawiam,