Re: rejestr, przywracanie systemu

Autor: Marcin Szumilas <mcszumi_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 02:23:35 MET DST

Użytkownik "Sławomir Stępniak" <slaw1step@poczta1.1onet.pl> napisał w
wiadomości news:eguj6b.1ms.1@slawstep.aqua.poznan.pl...

> Start z CD z konsoli i:
> c:
> cd windows\system32\config
> ren system system.zly
> copy system.zly system

Hehe... nie rozumiem, dlaczego to zadziałało, pewnie coś z systemem plików
nie tak?
U mnie uszkodzony był chyba też tylko ten plik i nie byłem w stanie go
skopiować do innego katalogu za pomocą Total Commandera. Za to skasować do
kosza się dało. Po przełożeniu dysku do mojego komputera nie widać go już w
koszu, a w tamtym koszu było widać, i można go było przywrócić.

MSz