WIN XP nie widzi SATA II dlaczego?

Autor: Piotr Florczuk vel PIT <piotrflo_at_hot.pl>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 11:46:17 MET DST

Witam,
Czy ktos ma jakis pomysl? Mam Win XP Prof. OEM z service pack 2. Nie
moge zainstalowac dysku SATA II na SATA II pracuje tylko na ATA 133. Nie
   wiem czy to na dobra grupe ale na sprzetowej juz pisalem. Teraz
dostalem nowa informacje, ze to moze byc kwestia wersji WINDOWS. PLyta
jest z SATA II intelowska, dysk jest SATA II WDC mam drv intelowskie do
AHCI i RAID.

Macie jakies pomysly lub czy spotkaliscie sie z czyms takim?

pzdr
PIT