Re: win xp home - blad nr 0x0000007B - help

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 07:05:47 MET DST

Użytkownik "SCHAUer" <fshutDELETE@o2.pl> napisał w wiadomości
news:egrtoq$acq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
[...]
> [...]
>
> "Ostrzeżenie: Procedury opisanej w tym artykule nie należy stosować na
> komputerze z zainstalowanym systemem operacyjnym w wersji OEM. Na gałęzi
> systemowej w instalacjach OEM tworzone są hasła i konta użytkowników,
> które wcześniej nie istniały. Po zastosowaniu procedury opisanej w tym
> artykule może się okazać, że ponowne zalogowanie się do konsoli
> odzyskiwania w celu przywrócenia oryginalnych gałęzi rejestru jest
> niemożliwe."
>
> W tym przypadku pozostaje chyba jedynie, o ile zawinil soft,

Bzdura. Zrób jak napisałem. Ja z reguły pracuję na systemach OEM-owych i
raczej nie miewam problemów z zalogowaniem się do Konsoli. Poza tym Konsola
to tylko jedna z wielu możliwości dobrania się do systemu plików NTFS,
równie dobrze możesz sobie postawić drugi system obok na chwilę, przełożyć
dysk do innego komputera, albo użyć UBCDfW. Nie stresuj się tak tymi
ostrzeżeniami ;-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/