Re: Limit znaków w nazwie pliku

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 00:42:33 MET DST

Z Otchłani wyskoczył przesiąknięty chaosem Saiko Kila i rzekł:

> W windows xp i w NTFS jest limit znaków - całe 255. Tak jest napisane
> np. na stronach microsoftu. Ale kiedy próbuję nadać tak długą nazwę to
> mi nie wychodzi - najdłużej udaje mi się nazwać katalog 206 znakami, a
> plik 218 (razem z rozszerzeniem, jeśli rozszerzenie jest trzyznakowe to
> oznacza 214 plus kropka plus rozszerzenie), do nazywania korzystam z
> explorera i z CLI.

Jeszcze dopiszę, że nie można skasować tak nazwanych plików - jest albo
"nazwa za długa dla kosza" albo jeśli się z kosza nie korzysta - "nie
można skasować pliku". To zachowanie sugeruje, że limit jest jeszcze
mniejszy.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8