Re: 1 czesc

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 23:21:53 MET DST

pomecze Cie jeszcze troche - OK ??
mam kolejne problemy - nie wiem czy to wina tych updateow
czy cos innego mi wlazlo do kompa (no niby Kaspersky ciagle
czuwa, a ma wysoka wykrywalnosc robactwa...)

pojawil sie brzydki efekt wysypywania sie Explorera (expolorer.exe)
Z tego co zauwazylem to szkodza mu pliki z dlugimi nazwami, ale
nie jestem na 100% pewien czy to jedyny powod... Wejscie do katalogu
w ktorym taki plik sie znajduje (nawet nie musze go "uruchamiac")
podowuje
chwiliwe (2-3 sek.) zablokowanie komputera, po czym okienko Explorera
sie zamyka, pojawia sie monit z prosba o przeslanie bledu do Microsoftu,
nastepnie znika cala zawartosc ekranu (pozostaje tylko obrazek z
pulpitu)
i klapa... czasami Windows sie podnosi, a czasami nie i musze
restartowac
system... jesli masz pomysl co to moze byc to prosze o pomoc, jesli nie
to moze chocaz jakies slowo klucz do przeszukania googla...

2 sprawa to dlugie wiadomosci ktore nie chca mi sie wysylac - z tego co
widze
to na oko to posty do 20 linijek jakos ida, a wszystkie dluzsze nie...
nie wiem
czego to wina - uzywam servera news.onet.pl i Outlooka 6.00.29 (ang.)
Error sygnalozowany przy wysylaniu :
Protocol: NNTP, Port:119, Secure (SSL): No, Error Number: 0x800CCC0F

Zomo