Re: Poprawoność zadekarowanej ścieżki ...

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 20:19:27 MET DST

Dnia 2006-10-14, *JoteR* napisał(a):
> Też mi się tak zdawało i chciałem odpisać tak jak Ty, ale jako osobnik
> nieufny, postanowiłem to wpierw sprawdzić w XPE Home na laptopie i w XP Pro
> na stacjonarnym. W obu przypadkach polecenie "set" wykazało, że
> SystemRoot=C:\Windows

No... Dzięki JoteR! Właśnie szlag trafi moje dobre samopoczucie :))).
Też sprawdziłem - dopiero teraz :( - i zarówno na XP Prof jaki W2k
(Serwer) %windir% i %systemrot% "wskazują" na folder Windowsa (Windows i
odpowiednio WinNT).

> Czemu więc nie działa? A co u pytającego wykazuje ów "set"?

A to jest dobre pytanie i pewnie odpowiedź na nie rozwiąże kłopot Tomka.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]