Re: Poprawoność zadekarowanej ścieżki ...

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 17:05:35 MET DST

Dnia 2006-10-14, *Tomasz Grzybek* napisał(a):
> jak powinna wygladać poprawnie zadelkarowana ścieżka do pliku w jednym z
> warunków GPO na stacjach klienckich przy założeniu;
> 1. w2k: c:\winnt\xyz.abc
> 2. XP: c:\windoows\xyz.abc

> Przyznam się szczerze, że nie mam pojecia - choć próbowałem jak widać dość
> nieudolnie
> %systemroot%\xyz.abc
> c:\%windir%\xyz.abc

> i chyba mieszma pojęcia w tych chaotycznych zabiegach, bo nie działaja
> założone "polisy"

No, trochę mieszasz pojęcia :) najbliżej poprawnej ścieżki byłeś w tym
drugim przypadku. Zmienna %windir% "rozwija się" do całej ścieżki folderu
Windows
W Windows 2000 - %windir% -> C:\WinNT
W Windows Xp - %windir% -> C:\WINDOWS
(w przypadku instalacji domyślnej)
Zmienna %systemroot% to w obu tych przypadkach C:\.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]