Re: Brak pulpitu i paska zadan

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 18:19:04 MET DST

In news:egoe1k$e1$1@atlantis.news.tpi.pl,
rafantek <rafantek@wp.pl> typed:
> Witam!
> Mam win XP prof, postawiony na 2x HDD puszczonych w raid stripped (suma
> pojemnosci, pliki zapisywane na obu dyskach).
> Problem powstal po tym jak odczepilo mi sie zailanie jednego z dyskow,
> komputer nie wstal (logiczne) a jak podlaczylem dysk z powrotem, po
> uruchomieniu windows pojawil sie komunikat ze windows odzyskal plik
> rejestru z jakiejs tam kopii. No i po tym odzyskanieu niemam paska zadan
> ani pulpitu, choc pliki fizycznie istnieja. na zadnym z 2 kont ani w
> trybie awaryjnym. Procesu explorer.exe nie da sie uruomic na stale, tzn

Dostan sie do rejestru i popraw/sprawdz zapis:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
Shell=Explorer.exe

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy