Re: Jak to zrobić?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 17:11:41 MET DST

Dnia 2006-10-13, *fijaksoft* napisał(a):

> jest w opcjach "uruchom ten progtram po podlaczeniu" jesli tam wpiszesz
> nazwe programu ktory wysle do ciebie cos to ok, mozesz nawet tam dac
> bata w ktorym bedzie komenda net send z odpowiednimi parametrami, ale
> jesli to maszyny z xp sp2 to musisz dodatkowo na tych kumputerach
> wlaczyc usluge poslaniec. Mozesz rowniez uzyc jakiegos programu ktory
> odpalasz z parametrami do wysylania maili.

Hmm... Mirek co prawda nie określił jaki system ma na tym "swoim
komputerze" ale jeżeli to XP (i nie-serwerowe wersje NT-2000, chyba) to po
podłączeniu się zdalnego użytkownika wiadomość będzie jasna i czytelna.
Zostanie wylogowany (albo zapytany o zgodę jeśli jest zalogowany jako
admin :) ).

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]