tworzenie skrotow klawiaturowych

Autor: Straszny Dzygit <prawie_at_jak.email>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 15:10:00 MET DST

hej egejn :)

szukam ale mskb ani google mi nie odpowiedzialy czy w eXPi mozna sobie
samemu stworzyc skrot klawiaturowy do jakiejs operacji/programu?
czesto otwieram notatnik i najszybciej w tym momencie jest mi przez win+r i
wklepanie notepad. zamarzylo mi sie np ustawienei win+n jako odpalenie
notatnika :)
wolalbym nie urzywac zadnych dodatkowych rezydentow.

--
Tomasz "Tomala" Matwiejczyk;
JID: tommat(at)jabber.aster.pl; TLEN: tomala12; GyGy: 3645474;