Re: siec :/

Autor: Koliber <seller855_at_wp.pl>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 09:10:18 MET DST

> A właczyles udostepnianie plikow??????
>
> skoro kompy "sie widza" pinguja do siebie to musisz miec otoczenie
> sieciowe - chyba ze je wyłączyles
>
> ps... zainstaluj NetBios i IPX na kompie ktorego plikow nie widac w sieci
> (i za pewne nie widac z tego kompa otoczenia sieciowego)

Udostepnienie plikow oczywiscie wlaczylem, i wlasnie zainstalowalem cos
takiego jak "System NetBios NWLink" i "Protokoł transportowy zgodny z NWLink
IPX/SPX/NetBIos" ... niewiem czy o to Ci chodzilo ale nic innego
nieznalazlem... Jak to zainstalowalem to teraz niby teraz jest moj komputer
dostepny o otoczeniu sieciowym, ale tylko moj, innych nie widac.. mimo ze
pozostale sie widza w sieci tylko mnie niewidza :D tak jakbym był widoczny
zupelnie w innym otoczeniu sieciowym czy grupie, a grupa jak pisalem wyzej
jest taka sama :|