Win2000 Brak ikony w połączeniach sieciowych i telefonicznych

Autor: <gotech_at_o2.pl>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 08:33:13 MET DST

Witam,

Mialem fajną ikonę w połaczeniach sieciowych i telefonicznych ,
gdzie był wpisany mój staly IP. Pewnego razu zmieniłem tam
ustawienia na takie aby IP byl przydzielany dynamicznie przez serwer.
Niestety, gdy chciałem powrócić do starych ustawień okazało się ,
że ikonki już nie ma i nie mam gdzie wpisać moich starych dany
...Mimo to wszystko niby działa, ale chciałem wrócić do stałego
IP.
Prosze o pomoc jak to przywrócić.

Pozdrawiam
marcin