Re: problem z logowaniem do XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 12:04:02 MET DST

Użytkownik <xluc@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:7691.0000005c.452cb048@newsgate.onet.pl...

> no właśnie nie i dlatego mnie to dziwi...

A w MBR nie grzebałeś?

Generalnie chodzi o brak możliwości uruchomienia userinit.exe. Może to być
spowodowane zmianą literki partycji systemowej (w rejestrze jest wpis z
literką, np. c:\windows\system32\userinit.exe), wirusem który podmienił plik
userinit.exe, albo antywirusem który go następnie usunął. Zacznij od Konsoli
Odzyskiwania i sprawdzenia aktualnej literki partycji systemowej poleceniem
MAP. Potem podmień rejestr na sprawną kopię (zrób kopię - po naprawie
uszkodzonej gałęzi rejestru będziesz mógł go przywrócić), a jak to nie
pomoże to podmień userinit.exe na sprawną kopię. Linki poniżej.

Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia uruchomienie
systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545

Konsola Odzyskiwania - porady
http://www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=14270&st=0&/