Re: windows nt

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 11:28:39 MET DST

Użytkownik "jacek" <jamu75@wp.pl> napisał w wiadomości
news:egibtp$ndm$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Musiałem ostatnio reinstalowac nt na kilku zabytkowych komputerach. I mam
> problem na wszystkich z karta sieciowa. na każdym komputerze jest ten sam
> bład że jedna z usług nie została poprawnie uruchomiona i jest to sterownik
> karty sieciowej. instalacja sp6 nic nie daje ? wymiana karty nic nie daje .
> co robić ?

Ręcznie poprzypisuj przerwania. Wiem, że to trudniejsze (brak menedżera
urządzeń), niż w wyższych windach, ale całkowicie możliwe do realizacji.
Ja w tym kompie, z którego piszę pod W2k, gdy położę NT4, muszę ręcznie
zmieniać przerwanie dla karty sieciowej (dobrze zrobić to już podczas
instalacji, ale później też można), oraz dla modułu dźwiękowego. Zdaje mi się,
że czegoś jeszcze, ale nie pamiętam, czego. Inaczej nie mam ani sieci, ani
dźwięku. Lub te rzeczy bardzo mocno kuleją.
Mogą cię czekać nawet 2-3 restarty w trakcie. Acha, zmiany te zrób przed
instalacją SP, chyba, że dany sterownik wymaga jakiegoś SP.
Sumo - zwróć uwagę, by działające przerwania nie nachodziły na siebie, także
pilnuj, by DMA było osobno dla każdego. Ustawienia zafiksuj, by ich jakiś
półautomat nie zmienił.

--
LH
Czołowy spamer Europy - ICIC Ukraina - telefony do prób wszelakich: