Re: siec :/

Autor: <xluc_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 10:49:29 MET DST

> Drodzy panowie
> mam posrany problem .. w sumie moze nie az tak mocno posrany .. mianowicie
> chodzi o to ze mam sobie siec postawiana na zwyklym routerze. W sklad sieci
> wchodza 3 komputerki... i kurcze wszystko dziala, tylko ja na swoim nie
> widze innych kompow... ani w otoczeniu sieciowym niewidac ani jak wpisze
> //nazwa_komp ..
> Dodam im wszystkie komputery sie ladnie pinguja i te dwa pozostale sie
> bezproblemowo widza. Udostepnilem pare folderow zeby nie bylo banalnych
> odpowiedzi ;)]

> [...]
W sieci jest darmowy programik netscan.exe do monitorowania sieci, puść go
obrębie IP Twojej sieci, a on powinien pokazać wszystkie kompy wraz z ich
nazwami, MAC adresami i udostępnianymi zasobami.
A tak przy okazji, to może problem jest w grupie roboczej, choć pod XP to nie
powinno stanowić problemu...