Re: Usuniecie konta uzytkownika.

Autor: ZikO <zebik_at_op.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 22:02:31 MET DST

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message
news:8orgge.qs8.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "ZikO" <zebik@op.pl> napisał w wiadomości
> A jak Ci to jedno jedyne konto Administratora padnie - to jak wejdziesz
> do systemu, żeby go naprawić? Biorąc pod uwagę, że goły profil waży
> jakieś 600 kB, uważam taką "oszczędność" za wręcz absurdalną...

Racja, choc mnie sie to jeszcze nigdy nie zdazylo!

Zawsze mialem jednego uzytkownika i Administratora trzymalem na boku, zeby
"w razie czego" go uruchomic. Ostatnio mialem jednak problemy i
przypusczalem, ze to z winy uzywania tego konta. Musialem to sprawdzic.
Teraz jednak wiem, ze powody byly inne.

Przy nastepnej instalacji wroce do pracy na koncie uzytkownika.

Dzieki.

--
ZikO
GG 5557876