Re: [XP] Kopia zapasowa w praktyce

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 13:08:10 MET DST

On Tue, 10 Oct 2006 07:54:11 +0200, Franc wrote:

> [...]
> normalnym.
> Wszystko spakowal poprawnie, ale gdy chce automatycznie zrobic rozpakowanie
> (rowniez w trybie kreatora) "do wskazanego folderu" to wynikiem takiej
> operacji jest tylko jeden plik : dokument.doc (z trescia : dokument z
> folderu 2).. Innymi slowy taki tryb rozpakowania archiwum nie daje gwarancji
> poprawnosci dotyczacej hierarchii folderow jak i samych plikow.
> Jedyne rozwiazanie to w tym przypadku wybranie najpierw FOLDER1 w trakcie
> przywracania w trybie kreatora i rozpakowanie go do jednej lokalizacji a

Innymi słowy nie udało Ci się poprawnie tego rozpakować i gdzieś popełniłeś
jakiś błąd. Do tej pory nie miałem ŻADNYCH problemów z rozpakowywaniem
struktury katalogów - nawet przed chwilą zrobiłem sobie test.

Katalog Testy
             \--Copy
             | |
             | plik1.txt
             | plik2.txt
             | plik3.txt
             plik1.txt
             plik2.txt
             plik3.txt

Odtworzyłem plik1.txt i plik2.txt bez problemów z zachowaniem struktury
katalogów i praw NTFS. Może coś źle robisz?

--
Pozdrawiam
Piotrek