Re: schtasks /create ...

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 15:48:32 MET DST

In news:egbpfp$ad2$1@nemesis.news.tpi.pl,
MrKramer <mkramer@poczta.fm> typed:

> To znaczy w pierwszej linii zawsze wpisuje
> @echo off.
>
> Z tego co piszesz powinno byc "on".
> Czy tak ?

Nie, ma być OFF

*ON* - włącza wyświetlanie poleceń zawartych w pliku wsadowym, *OFF* -
teksty wykonywanych komend nie będą widoczne . Podanie samego polecenia
*ECHO* bez żadnego parametru spowoduje wyświetlenie informacji o jego
aktualnym ustawieniu, np. ECHO is ON.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy