Re: Windows XP prof. OEM allegro.pl

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 14:01:24 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Radosław Sokół
>Mimo wszystko podejrzewam, że mają na tyle dobrych prawników,
>by przeforsować swoją interpretację w sądzie. A to jest dla
>klienta *najważniejsze*.

Niekoniecznie. Były już IIRC orzeczenia dotyczące bodajże właśnie
odsprzedaży OEMów (wprawdzie nie u nas, ale chyba w Niemczech) nie po
myśli MS.

--
[------------------------] I'm  Beavis of Borg ! Assimilation is cool !
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] Heheh ! Heheh !