Re: schtasks /create ...

Autor: MrKramer <mkramer_at_poczta.fm>
Data: Sun 08 Oct 2006 - 19:25:24 MET DST

adas; wrote:

> moze dlatego, ze nie umiesz czytac dokumentacji?
>
> jaka widzisz roznice miedzy?
> a) /tr del "DrgawaPizdziawa"
> b) /tr "del DrgawaPizdziawa"
>
> ja widze taka, ze jezeli obejmiesz cudzyslowem zarowno polecenie
> jak i jego argumenty, to bedzie bene; w przeciwnym wypadku program
> nie wie, czym jest "DrgawaPizdziawa" i prawidlowo zglasza blad
> skladni;
>
> ale to nie wszystko; jak sam zauwazyles: "/tr TaskRun : Specifies
> the program or command that the task runs. Type the fully qualified
> [...]
Dokumentacje czytac umiem, tylko czasem dochodzi cos takiego jak rozna
interpretacja tego co poeta mial na mysli.
Komenda, to komenda wraz z parametrami. Tak ja to rozumiem.
Ok "del" jest skladnikiem cmd i ciezko by bylo zrobic zeby interpreter
rozroznial dwa cudzyslowia w jednym poleceniu. Bo tak bym musial zrobic
zeby skasowac cos w katalogu zawierajacym spacje. O tym nie pomyslales.
Prawda?
Wyobraz sobie ze pierwsza rzecza jaka zrobilem, to wstawilem polecenie
"del" do zwyklego batch'a. Tylko, ze co 5 minut migalo mi okienko jak
sie wykonuje program wsadowy, a nie moglem znalezc zeby wykonywany byl w
tle.
Zanim zadalem to pytanie, to potestowalem co nieco. Nie jestem z tych co
bezmyslnie zadaja pytanie.