Re: schtasks /create ...

Autor: MrKramer <mkramer_at_poczta.fm>
Data: Sun 08 Oct 2006 - 19:04:02 MET DST

Piotr Palusinski wrote:
> In news:egb54b$lmn$1@nemesis.news.tpi.pl,
> MrKramer <mkramer@poczta.fm> typed:

> http://www.microsoft.com/resources/documentation/windows/xp/all/proddocs/en-us/schtasks.mspx?mfr=true
>
> http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/windowsserver2003/pl/library/ServerHelp/1d284efa-9d11-46c2-a8ef-87b297c68d17.mspx?mfr=true

No i na technecie jest napisane:

--==--==--==--==--==--==
/tr UruchamianeZadanie

Okres'la program uruchamiany przez zadanie lub polecenie wykonywane przez
zadanie. Nalez.y wpisac' w pe?ni kwalifikowana; s'ciez.ke; i nazwe; pliku
wykonywalnego, pliku skryptu lub pliku wsadowego. D?ugos'c' nazwy s'ciez.ki
nie moz.e przekraczac' 262 znaków. Jez.eli pominie;to s'ciez.ke;, program
Schtasks zak?ada, z.e plik znajduje sie; w katalogu
G?ównyKatalogSystemowy\System32.
W opisie napisane jest ze wykonuje tez polecenie. Tylko ze jakos nie
chce tego polecenia przyjac.