Re: Jednak chyba NT4... czyli pytań sprzętowych kilka.

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 08 Oct 2006 - 00:09:33 MET DST

Użytkownik " gina.gina" <gina.gina@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:eg7vj5$s23$1@inews.gazeta.pl...

> Ja także, generalnie pomimo własnych sentymentów, radzę pożegnać sie z
NT4,

Takowoż zrobiłem w obecnym kompie. Jednak pewne rzeczy, których potrzebuję,
wyżej, jak na NT4 nie pójdą, lub będą się mocno ślimaczyć, mam takiego kompa.
NT4 postawię galanto. W2k instaluje się ze 3 godziny (2 x Pentium 200MMX), a
XP, czy W2k3 wywalają BSOD po restarcie.

> wybrać W2k +SP4 - ewentualnie spróbować wyłączyć w nim zbędne usługi.

Wyłączam wszystko, co możliwe, teraz u mnie chodzi chyba nawet za mało. Ale
W2k, mimo zdecydowanej wygody użytkowania, uważam już za rozbuchaną ciotę. NT4
ruszy na 486 z 20 MB RAM (sprawdzone!) i się nie będzie pluł. W98 hmm... W2k
nie podejmuję tematu. Aaale to już szczegóły na inne rozważania.
Krótko powiem - w NT4 podobają mi się malutkie wymagania co do ilości RAM. 32
doświadczalnie jest wypróbowane i wystarcza w zupełności do codziennej prostej
pracy. Długi czas działałem na kompie z 48 RAM i byłem zadowolony.
Ja w ogóle chyba porzucę Szklarnię, potrzebne mi jest coś, co mógłbym lepiej
kontrolować... Ale nie rozstaję się z Windą definitywnie - sporo znajomych to
ma i czasem trzeba im coś poprawić, organ nieużywany zanika, żal by stracić
doświadczenie :)

Spoko, na moim nowym kompie na pewno będzie coś sensownego, przede wszystkim,
zamierzam zrobić tak, że postawić system, docyzelować go "artystycznie", aby
chodził galanto, zrzucić do obrazja jakimś "ghostem", w razie sraki szybki
powrót i wuala.

Do tego czasu potrzebuję systemu jak najoszczędniejszego w użyciu RAM, aby raz
postawić, i dalej się z nim nie bujać, ze względu na brak czasu. Dwa, trzy
miechy tak i będzie po bólu. Poza tym, NT4 ma cenną zaletę, wobec młodszych
Wind - w razie padu płyty wystarczy przełożyć bebechy i zadziała (osobiście z
powodzeniem wypróbowane). W razie odjęcia procesora wystarczy przekopiować 3
pliki i znowu pójdzie. Na szczęście, nie planuję zamachu na istnienie płyty
macierzystej :)

Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za odzew - liczę też na dalsze uwagi, bardzo
dla mnie cenne :))

--
LH
Czołowy spamer Europy - ICIC Ukraina - telefony do prób wszelakich: