Inspekcja zapisu , kasowania plików

Autor: marcin <marcin.linuks_at_gazeta.pl>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 14:32:19 MET DST

Witam

Włączyłem coś takiego na Windows 2003 serwer na udziale udostępnionym .
Czyli inspekcja dla danej grupy co do zapisywania i kasowania .

Jak przejść z poziomu pliku/katalogu np: w eksploratorze do historii
działań na nim . W event viewerze można się zgubić . Wszystkie te
zdarzenia trafiają chyba do zabezpieczeń ale tam ich nie mogę znaleźć ,
za to jest co chwilę zdarzenie od logowania użytkownika lub jego stacji .

Co zrobić żeby mieć przejrzystość w takiej inspekcji ?