MsOffice 2003 - problemy z instalacją

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 13:41:30 MET DST

Maiłem działający MSOffice 2003 - jednak potrzebowałem doinstalwoac
Accessa, wkładam płytke i chce instalować i nagle dostaje komunikat:

Nie można otworzyć pakietu poprawek. Zweryfikuj czy pakiet poprawek
istnieje masz do niego dostęp lub skontaktuj sie z producentem aplikacji
w celu weryfikacji czy jest to prawidłowy pakiet instalatora Windows.

Co teraz z tym zrobić a nie deinstalacja ani instalacja nie jest możliwa
a problem dotyczy tylko MS Office. Wszystko jest sprawne bo z płytki
dało sie zainstalac Programy na innym komputerze.
Próbowałem oczyścić cały system z wpisów MSOffice ale niestety ciagle go
jakoś wykrywa...