uszkodzony plik "system"

Autor: Basia M.F. <bhydzik_at_U-S-U-Ngmail.com>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 01:36:12 MET DST

Dzień dobry!

Win XP, NTFS.
Przypadkowo wyłączyłem zasilanie w czasie zamykania systemu. I system
już nie startuje, wyświetla w trybie tekstowym komunikat, że
uszkodzony jest plik:

\WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM

Sugeruje naprawę przez wystartowanie z płyty Windows i wciśnięcie "r"
na pierwszym ekranie.

Nie jestem pewien, który to jest ten pierwszy ekran, ale i tak
instalator zawiesza się na etapie "Poszukiwanie wcześniejszych wersji
Microsoft Windows".

Proszę, pomóżcie naprawić ten błąd. Może jest jakiś program, który
sprawdza poprawność kluczowych plików systemu?

Dzięki,
Marcin Sz.